dilluns, 3 d’octubre del 2011

Tria la teva resposta

Nova edició de "Tria la teva resposta (si haguessis estat en el meu lloc)":

Un client em demana per la col·lecció "La Rueda del Tiempo" de ciència ficció. Li ensenyo on és i li explico que, en aquests moments, s'han publicat 19 llibres en format de tapa dura i bona enquadernació. Em demana pel preu i li dic que els llibres valen entre 20 i 30 euros. La següent pregunta que em fa es: "és el que val cada un o és el que costen tots els llibres en total". Davant d'això, què li hauria d'haver contestat?

a) Exacte! Els 19 llibres valen en total entre 20 i 30 euros (ja ho decidirem). També pots comprar tots els llibres de la llibreria per 10 euros... i per 5, els socis et traspassen el negoci!

b) No m'ho diguis! Al col·legi, ho passaves malament fent mates, oi?

c) Et deixo sol durant cinc minuts i penses quina pot ser la resposta correcta. Després, em dius per on van les teves sospites...

d) Altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Un viatge del futur al passat

Suposo que totes les feines tenen una part més gran o més petita de pura rutina . Això fa que moltes vegades hi hagi parts de la jornada...